asbraaa

hej :D idag var de as bra i skolan :D först så kom jag till skolan,då gick jag till mitt skåp där stog en massa tjejer...men ah, sen skulle jag möta marie vid skolingången, sen gick vi till spanskan :D. där gjorde vi typ inget mer än att Juan våran lärare berätta om sin familj och sånt :). sen så hade vi SO,engelska sen vare lunch då satt jag med alla tjejer i vår klass tyyyp. sen skulle vi ha matte...då hade vi de sen va de jympa. ah de kanske inte låter som en sån jätte rolig dag....men de va de :D ! hoppas de blir likadant imorgon :D !
nu så ska ja kolla på fångarna på fortet ääääälskar de programmet som sagt :).
aja, hoppas ni haft de lika bra som jaag :D


puusss,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0