gödnatt

heej :D ska snart gå och lägga meej trorja, lr ah... jag börjar kl halv 10 imorgon,SKÖNT!
imorgon kanske jag ska med isak till frissan :D för att ah,han fick typ ngt kort dit.

DAGEN

när jag kom hem till isak dansade vi och en massa kuuuuul :D senare gick vi ner till T-bryggan... innan vi skulle dit skulle isak kolla på sina högtalare, då öppnar han lådan, där ligger en liten kartong bit och plast. vi blev as förvånade! så ah, dom ska vell åka och byta den antar jag. sen när vi åkte ner...hade jag ingen luft i mina däck.... sen när vi kom ner skulle vi fota en massa,men såklart har inte kameran ngt batteri ! så vi hann bara ta typ 4 bilder.... sen stog vi på bryggan och dansade :P... hahhaha. sen cykla vi hem...jag fick typ leda cykeln HELA tiden för att de inte va ngn luft i..... men jag kom hem till slut, sen hade mina skosnören typ gått av...så jag tappa skorna hela tiden och bla.bla.bla.... vääärsta jobbigt... guud,aja jag hade kul med isak iaf :D

nu ska jag gå & lägga mej & läsa en bok.
ppuss,♥




me right now


Vampyrens märke ska jag läsa !


tar med mig till skolan imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0