hemma

hej :D jag har varit ute på min kompis Ö och sov över där en natt, de var otroligt kul !
först åkte vi hem till henne, sen åkte vi till ngn hamn och där var deras båt så vi åkte ut med den till deras Ö och så packade vi upp och allt de där ni vet. förresten när vi satt i bilen, fick min kompis sophie en present av isak, för att hon fyllt år. då sa han jag har en present till dej ooxå tilde, blev as glaad :D men först sa jag att jag inte skulle ha ngn... men ah, jag fick en present iaf :D ett par solbrillor där de står COOL,en bak slev och en marabo choklad kaka :D taack isak ! :P men iaf.. ah, när vi hade packat upp & såånt satt vi bara och prata, sen ville tydligen isak,elise och arvid bada så vi gick ner till hennes "badställe" jag badade inte ! de blåste och allting.... men iaf dom badade och dom frös jätte mke efter och sånt. men a, sen åt vi spagetti med köttfärssås, sen badade dom igen. sen satt vi och prata inne på rummet och skrattade! jag och arvid har världens dåligaste humor, så vi satt och skratta hela tiden & som andra var helt tysta tyyp :D! sen badade dom igen.... sen gick vi upp på rummet och åt ostbollar & drack dricka.... då visade isak lite danser som han hade gjort :D ! sen satte jag och arvid igång igen ! hahhaha vi skratta och skratta och skratta , guuud va kul de vaa :D! asso ni skulle sett oss. vi skratta åt varenda ord dom andra sa och vi sa....sen skulle vi då sova... gissa om de gick ? varje gång vi sa nu sover vi då säjer arvid "nej vi ska va uppe hela natten" hahha, sen sa arvid att han skulle ta med mig till västra man ba..... ööhh? men han menade östra sjukhus... hahhaa :D "senil" sen så sov inte jag och arvid. så vi satt där och gapflabba hela tiiiden :D sen spillde vi ut en hel dricka oxåå ! :P (smartisar) vi hade jätte roligt... .vi sommna typ kl 2? och sen väcker arvid alla oss kl 7 på morgonen -.- as jobbigt.. sen gick vi ner för att äta frukost.. efter de åkte vi över till andra ÖN med sophies lilla gummibåt :D! as kul vare, lite jobbigt att klättra i bergen bara.... vi träffade 2 lam :D! guud så söta dom vaar :D ! o juste, vi såg en orm ! :s jag är så otroligt rädd för ormar ooxå.... jaja, sen efter vi hade fikat och sånt på den ön, skulle isak,arvid och elise bada så jag och sophie tog båten :D hhaha och dom simmade efter sen så paddla vi utåt... gissa om vi kom in ? -.- nej! så både isak och sophie fick ro samtidigt... ah, guud ni skulle sett :P.... hhahaha jaja :D efter de frös alla dom så vi gick upp till rummen, då frös isak så mke att han satte sig i mitt knää .. :P hhaha han va så gullig :). men ah, sen skulle vi äta de blev guläsh soppa.... hhaha "stavning" men den var jätte god verkligen! tummen upp :). sen hade odm fått för sig att dom skulle simma runt sophies Ö så jag och sophie gick brevid dom... hahha :D efter de gick vi in, då frös dom igen.... hhaha herre gud :) sen skulle vi åka där ifrån :( .
men tack för 2 underbara dagar ! i love u all ! ( tyvärr kunde jag inte ta så mke bilder, för min ´mobil var urladdad -.- och jag tog inte med kameran)


avve :)


isak (L)


happy :D


isak & avve :D


någon bild jag tog från båten :)



Klifford :)






dom andra ville inte va med på bild :(...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0