rubrik

hej :D kom hem från skolan typ kvart över 3, skolan va väldigt rolig idag faktiiist :D jympan va väldigt rolig :).
vi skulle köra ngn lek med att man skulle hålla varandra i händerna, 2 & 2 så jag och oliver va...i va ju bääääääääst.... hahha not. vi sprang åt två olika håll hela tiden och massa :).... men de var väldigt kul. imorgon är de ju fotografering som gäller ;).... hoppas jag blir bra på detta fotot för en gångsskull :P...
snart så kommer isaaaaaaaaaaak♥ vet inte va vi ska göra, men som jag alltid säjer... vi hittar alltid på något :)!
jaja,

pusspåer !


Läxor....

Kommentarer
Postat av: eliin<3

Oliver min kusse ?



TILDE DU BLIR ALLTID BRA PÅ KORT :O!<3

2010-08-30 @ 19:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0