hemma

hej :) nu har jag kommit hem från music factory :( så trååååkigt så de finns inte. bääästa lääägret som finns på denna jorden! nu är jag tvungen att vänta i 1 år tills nästa gång. de stör jag mig på riktigt mycke. men denna gången va de så sjukt roligt! de va roligare nu än förra gången, åååhh :( e så suuur. vill bara tbx dit !

men nu är jag i säffle -.- guuuud.
jag trodde jag skulle få komma HEM :O men nej, så blev de inte
jag har haft så sjukt kul på music factory ni mst verkligen diit ! nu finns min låt på youtube oxå, http://www.youtube.com/watch?v=axqPQtbirm8
de är riktigt falskt, blev INTE alls nöööjd. love story blev bättre. fattar inte vrf de blev så sjukt falskt.
men ändåååå, snart ska vi vell äta pizza lr ngt skitsam, jag vet inte vad jag ska göra ikväll .... jag känner mig sjuk så jag ska nog bara kolla på tv och äta gottt ;) men nu orkar jag inte skriva mera, ni får ha de bra

puusss !



hhahaha, söööta :)


sjukt söt !


Noll Disciplin


Frida ♥


vill tillbaka ♥


ni är bääääääst !

tack för den bästa veckan jag någonsin varit med om ♥ :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0