josse

hej :D idag har jag varit med josse de har varit skit kul :D haah först kom jag dit och då fick jag skrapa lite lotter som hennes pappa hade köpt :) ingen finst :( men de va kul :) sen satte vi oss vid datorn och började skratta jätte mke , fråga inte varför. hahha, men iaf sen bestämmde vi att vi skulle åka till en resturang och äta och dom bjöd mig, tack så jätte mke ! jag åt kycklingklubbor med ris och sås.... muuums :P jätte gott vare. sen åkte vi hem men på vägen stannade vi på ICA och köpte jordgubbar och grädde och åkte hem och åt de :P så gott ! sen efter de satte vi oss vid datorn , efter de kollade vi på tv :) sen gick vi ut för att kolla vart sigge var för att de börja åska, sigge är deras hund :) ssöööttiiss :) men iaf... så kom vi på att vi skulle baka, men dom hade ingen form så vi gjorde bara smeten ch åt, de var gott en liten stund...hhaha sen blev vi jätte mätta och allt.. hahah :) efter de skulle vi se om de fanns ngn bra bio, men de stog inte i tidningen... .så josses pappa körde oss till biosalongen för at kolla om de gick ngt och eclipse gick :D! så vi åkte hem för att josse skulle byta om och hämta pengar, sen åkte vi till biosalongen då :). vi såg på filmen och den var riktigt bra ! hahah, sen messa isak mig mitt i filmen...:P hhahaha. tur att jag inte hade på mitt ljud!
men sen stjusa dom hem mig så nu har jag suttit vid datan och kollat lite på tv :)
skit rooolig dag iaf :) imorgon kanske jag ska ut till josses stuuuga :) ..

pussss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0