karlstad

hej :D idag var jag i karlstad och shoppa lite hahhaa.... blev bara en sak för ja fyller år imorgon :P.
men ah, jag köpte en bok som heter vampyrens märke.... :) verkar jätte bra!!
efter de åkte vi ut till josses stuga... haha fast honv a inte där... men viktor och lucas va där :). de va skit kul faktist vi skratta typ hela tiden... och viktor e så himla smart så när lucas och han skulle ut med båten.... då tappar han en åra... goosh :O :P men han e alltid lika rolig :D !! sen åkte jag och handla på ICA med min pappa & syrra. då träffa jag adde först, sen hampus :). förlåt adde ! du vet för vad... :(.
men nu ska ja sitta & vila och kolla på tv. för att imorgon äre ju min födelsedag :D så jag mst va pigg imorgon.
men ni får ha en bra kväll de kmr en bild på boken
ppuuss,


man ser typ inget... men ah. Vampyrens Märke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0