music factory

hej :D förlåt för att jag inte uppdaterat på typ 1 vecka? men assso de har varit så mke häär sen har jag vell inte orkar, men de har varit sjukt kul häääär ! åååhhh,jag vill inte åka hem :(...
men jag har träffat erika från idol,moa från talang,bert karlsson,noll deciplin & ngn som spelar med magnus uggla.hhahha så jag har träffat ganska många häär, jag har spelat inte en skiva de blev sådär trorja, men den kommer hammna på youtube sen så att alla ni ka lyssna ... :) men snart ska vi ha genrep och sjunga och allt.... men jag har jätte ont i min hals så vi får se hur de går.... men hoppas de går bra. hahaha isak och joss sitter och GAP flabba åt "har du borstat tänderna" hahhaha humor kallas de....
men ah, innan va vi inne och kolla på isak när han sov, de va vell inte så kul... men något vare ju :),
mst gå nu, men jag gör inlägg imorgon :)

puuuss

ngn bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0