marten

hejhej bloggen! förlåt för att jag inte uppdaterat men har inte hunnit nu. men aja kom hem för typ 20 min för att jag har varit ute på marten "marknad" med celine vi hade väldigt kul :D... haah vi hade inte så mke att göra än att gå runt & kolla på en massa saker. men jag hittade vantar,väska & godis :D. celine köpte ett ar vantar och godis :). de va jätte kuul :P.
kommer bilder på de jag köpte, ska snart äta lassange, sen ska jag mysa framför tvn. de är as kallt verkligen. ursch de sppö regnar och allt....men jaja.

pusspusss,



Lovikavantar : 75:-


Louis Viutton (fake) 100:-


Lite godis 35:-

Kommentarer
Postat av: love&peace

Fina vantar^^

2010-09-25 @ 16:07:22
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0