reklamering

hej , dååålig på att uppdatera jag vet. men idag på morgonen gick de värsta segt. jag börjar ju kl 9 på tisdagar. jag vaknade kl 6, sen skulle pappa köra sarah till skolan. så satt ´jag och väntade på de as länge.... jätte tråkigt. de gick ju inte att cykla för de SPÖ regnade ! sen när jag kom till skolan hade vi matte...sen hade vi svenska & sen hade vi engelska.... ah, sen vare lunch sen va de rast då hängde jag med isak till tempó för att han var TVUNGEN att ha en bagett.... :P. men ah, sen hade vi NO läsförhör skriftligt... sen hade jag mentorstid. för er som inte är vad de är så är de när man skriver upp alla läxor på tavlan. om man skulle ha glömt ngt typ. sen hade vi elevråd.... haha vi snacka om att vi skulle ha en kiosk i skolan. men emil sa "vem fan vill stå där i 2 timmar? " så ah....vi får se hur de blir med de :D. men nu ska ja kolla lite på tv. sen ska ja plugga lite ooxå. LÄXOR säjer jag bara .... guud -.-
puuss, 

PS. här är en jävligt bra blogg ! ni bör kika in :)




klicka på bilden för att komma till bloggen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0