säffle....

hej :D då var man tillbaka här igen..... skolan idag va väldigt rolig faktist :D! haha spec på musiken :P.....massa kul hände,ni mst se de för att förstå de ! :D.... har inte så mke att säja, imorgon ska jag på ngn j*vla skördefest... tråkigt! men vad gör man ;) . hoppas ni har de bättre än vad jag har de, ha en bra helg! vi höörs säkert... men ah, ha de gött

puusss ! (juste innan jag åkte hit va jag med isak hos frisören, de va jätte skoj :D. han blev faktist as bra !)




gamal bild,men jag älsar den ! ♥


Kommentarer
Postat av: Felizia Höök

Var gärna med och deltag i dagens blogg hos mig :) det ända du behöver göra är att kommentera

2010-09-05 @ 17:23:53
URL: http://feliziahooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0