skolan

hej allihopa ! kom nyss hem från skolan. så ska äta & lite såånt. förlåt att jag inte uppdaterat,men jag har inte orkat och en massa....men nu ska ja försöka göra ngr inlägg iaf :)! min statistik e ganska bra just nu faktist! ett stooort hjärta till er som läser! idag i skolan hände la inget spec egenterligen. de va lite kul på lunchen :D. haha amanda tog evelinas & hedvigs saker och gömmde dom ;). haha sen när eve kom och sa kan jag få min mobil amanda. hon ba "jag måste nog hämta mjölk" hahahah de va riktigt kul ;). sen så gick jag & marie för att plugga på ett läxförhör vi skulle ha (om alger) så satte vi oss vid ett bord. då kom isak sen kom hanna,isabel,amanda,amanda,julia,erik,cristopher & en massa personer och satte sig därmed. sen skulle vi till NOn då. jag fick 18/20 på läxförhöret. jaja, nu ska jag ääääta. orkar inte skriva mera hörs seeen
pusss ♥
jag för typ ett årsen!









om du ska gå bakom ryggen på mig, kan du ju lika gärna kyssa mig i röven när du ändå är där......

Kommentarer
Postat av: vanessa

om du ska gå bakom ryggen på mig, kan du ju lika gärna kyssa mig i röven när du ändå är där......



HAHHAHAHAHAHHAHAHHAA

2010-09-29 @ 15:06:38
URL: http://bvyb.blogg.se/
Postat av: amanda

vanessa?

2010-09-29 @ 20:28:44
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0