skoooola

hejhej :D kom hem fårn skolan för typ en timmesedan, idag var vi ju på ett museum...jätte kul vare :D. ni fattar va jag menar. aja, sen kom vi tillbaka till skolan & då så skulle vi äta sen var de matte & sen idrott. vi spelade fotboll på jympan, jag va as bra faktist! bättre än jag trodde :D jag kund einte dribbla,inte passa, inte skjuta ngn staans. guud. jag höll på att DÖ ute på planen. Emil passa mej en gång, och så skulle jag passa till ngn annan. men jag sköt tillbaka bollen till emil ist :D....inte med mening. men ah, sitter & snackar med hanna,arvid & elin. vi säjer la inte så mke....men jag har matte läxa att göra ! så kan inte sitta här hela dagen.

puss









dödat ett par ungar, fyfan.






hon skrev :
isak sjunger bra
e ♥ t
evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0