skolan

hello bloggen! kom hem från skolan tyyp tjoöver 1... sen väntade jag p att isak skulle ringa,men han ringde aldrig. så jag åkte med pappa in till stan :D skulle kolla va ett spec linne kostade inne på tessie, jag testade linnet. men de va inge snyggt... :P så jag skippade de ;). sen åkte v hem....då ringde isak, men då var jag tvungen att gö spanska... så de har jag övat på nu... 

skoldagen va väldigt rolig faktist :D! alla skoldagar e typ roliga! våra lärare e bäääääääääääääääst ! vi fick sluta kl tjugo över 1 för att vi ska typ jobba senare en annan dag eller något. men nu ska jag typ kolla lite på tv & ba slappa. hörs senare.
puss♥


lunchen


isak alltid lika glad :D


moa ♥




isaak♥


mitt skåp,otroligt tråkigt...jag vet.men ska köpa lite saker och ha i skåpet till helgen.

Kommentarer
Postat av: Celiine ^^ <3

ni har iaf ett skåp , vi har som en träbänk och sen krokar ^^ (L) puss

2010-09-10 @ 13:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0