IKEA

Hej :D idag har jag varit på ikea de va vell ganska kuul :P.... hhaha först tänkte jag vad ska jag in här och göra? men de blev ganska kul ändååå :). jag köpte typ inget, de är ju min födelsedag snart.... så ah :). men jag köpte 2 ramar en ska ja ha bilder på mina kompisar, den andra mig & isak så ska ja skriva syster och bror ♥. sen köpte jag påslakan och ah... kuddar tecken och såånt. jag har hittat en jätte gullig hund för 4000 ! jag mst ha den guud va söt den va. ska få pengar på min födelsedag & så ska ja köpa deeen :). de kommer bilder på vad jag köpt.
imorgon kommer min moster och hennes man med min kusin ellie :) så söt är hon ! hon är mindre än ett år. åååh va ja saknat dom :( ♥ här kommer bilder !


Den långa ramen ! de får plats med 7 kort 89:-


Syster & Bror ramen :)♥ 29:-


påslakan 159:-


de var allt :)
puusss, ha en bra kväll ! ♥

Kommentarer
Postat av: LIZA

Vsg! Fina saker ;) <3

2010-07-19 @ 20:17:37
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: elin

ett sånnt täcke fast grönt har min brosha x)<3

2010-07-19 @ 22:22:59
Postat av: amanda

sån täcke jag har me , :D<3

2010-07-20 @ 19:03:24
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0