josse

hej :D bara suttit inne och lite sånt idag, inte gjort så mke... amanda bad mig uppdatera så jag gör de. de e lite dåligt med komentarer :( men .. ah. juste! hahahha jag har varit med min kompis josse nu på kvällen, de va riktigt kul :) hahhahah vi skratta hela tiden... och vi ringde isak & arvid och hahahaha träffa viktor och robin, skit kul :). dom kom och sa hej och sa att jag sjöng bra.... sen sa dom vell inget mer. :P men nu orkar jag inte skriva mera imorgon trorja att de kommer bilder och lite sånt. för jag ska va med josse vi kanske ska uut till hennes stuuuuuuuuuuuuuuuuga :) hääärligt e de däär :)
aja, puuss



ny header, tycks ? :)



Kommentarer
Postat av: amanda

herregud vem är snyggingen längst upp? :oo ;)



noot

2010-07-15 @ 23:26:24
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0