puder

hej nyss gjort mig iordning... hahaha jag vaknade väldigt sent idag...
men iaf och jag testade mitt "nya" puder jag köpte för att jag ville se mer glänsigare ut i ansiktet om ni fattar vad jag menar. och gissa? de funkade! hahhaha, ni mst verkligen testa de jag visar en bild sen.
men snart trorja att jag ska gå ut och fota lite grann med min dåiga kamera :D ! kmr bli skit kul !
bloggar mera senare
puuss,


jag har nr 101


                     före                                                             efter


väldigt nöjd med resulatet ! :D

Kommentarer
Postat av: m-o-a-b-e-a-c-h(y'

du behöver inte puder tilde, du har redan baby hud!

2010-07-12 @ 20:31:49
URL: http://moabeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0