förlunda

tjena mittbena :) hhaha skoja. men idag har jag varit med isak, lika kul som vanligt :) vi gick ner till havet med isaks barnvakt typ eva :) hon e så otroligt rolig ... så vi skrattade hela vääägen :D isak skulle bada...men såklart gjorde han inte de...men vi hade saft och bullar med oss.så vi satt dör nere lite... sen gick vi hemmåt...då troffa vi adrian :D . glömmde fråga vart han skulle...men ah, se kom vi hemt ill isak, då kom min mamma och då åkte vi in till frölunda för att köpa lite skolsaker till meej :D. kmr bild på de sen. imorgon börjar skolan...lite kul ska de bli ändå :D .... men ja kommer ju inte hitta ngn stans...men ja får vell försökta hitta ändå :D. amanda skulle gö en karta till meej :D så jag får följa den :). här kommer bilden

puuss



Almernacka
block
mapp
penfack
tejp
lim
linjal
pennor
inslagspapper
hänglås

:)


Kommentarer
Postat av: Marie

oskar (min bro )

sa att man får pennor på nygård ;)



// marie <3

2010-08-23 @ 19:19:02
URL: http://marieslife.devote.se
Postat av: eliin var namnet ;)

finfina saker (L)

2010-08-23 @ 20:33:56
Postat av: Josefin Nilsson [foto]

Sv: Ok, åhh tack! Vad snällt sagt ♥

2010-08-23 @ 21:22:04
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0