nygård

tänkte berätta lite om min första vecka, den har faktist varit otroligt bra ! det var inte alls som jag trodde att de va...otroligt nöjd med mitt val faktist, en sak vca att vi fick läxor första veckan.... ;s de va suuuuuuuuurt. annars har allting bara varit bra. mke bättre mat där än på polstjärnan! på rasterna får man äta godis och blablabla....älskar faktist skolan just nu. jag låter as tööntig nu.men jag vill typ till skolan... heh, älskar den! allt är bra :D. rekomunderar skolan verkligen ! för er som vill lära er på et bra sätt :). ja har inte tagit ngr bilder i skolan, men de ska jag passa på att gö sen :D. jag funderar på att ha en frågesport.... men va tkr ni ?
nu ska ja fortsätta nöööörda dator, hahhaha lr så sk ajag kolla på en film. aja

puuss


me right now


Outfit!

Tunika: Tessie
Baslinne: ginatricot
Leggins: H&M

Kommentarer
Postat av: Lisa

NU DRAR JAG IGÅNG MED SMYCKES FÖRSÄLJNING! KORS, FJÄDRAR NITAR O.S.V KOLLA IN ELINLISAMARIA.BLOGG.SE!!

ENDAST 50 KR!

2010-08-27 @ 23:17:11
URL: http://elinlisamara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0