rubrik

hej :D läste på matildas blogg att hon skriver för att hon vill... de har inte jag gjort jag har skrivit för att andra ska läsa. men nu när jag tänker efter så ska jag göra samma sak som matilda,jag ska skriva för att jag vill.

men iaf,isak sov över här inatt de va jätte kuul :D vi har alltid lika kul ;) han gick hem för en stund sedan. idag vet jag faktist inte vad jag ska göra,jag hade bestämt med amanda lj, men hon svarar aldrig.... så de blir nog inget med de, men aja.
sätter vel mig ute lite sen,kanske tar lite bilder :)

aja, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut lite fler bilder på bloggen, det är så trökigt att bara läsa (=

2010-08-18 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0