födelsedag

heeej :D idag fyller jag 13 år så morgonen började med att min mamma & pappa kom in med min moster och hennes lilla barn ellie och sjöng för mig :D! sen fick jag 3 paket, en nessisär,spegel och en baseballjacka :D.
hhahah sen åt jag tårta och satte mig vid datorn. och så ringde sofia och isak och sjöng för meeej :D! gud vad jag saknar er två :(.... sen har jag blivit bombad med sms "grattis" & ah.... nu vet jag inte riktigt vad som händer min farmor och min moster och kusin kommer senare ikväll och då får jag presenter :D ! jag får mer av mamma &pappa ooxå :P.... lr så får jag pengar av dom för jag ska spara till en hund.. ? aja får se va de blir :).

hoppas ni får en bra dag

puusss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0