vinnare !

hej :D nu har det gått en veckasedan jag gjorde ett inlägg om en tävling. och nu har jag utsett en vinnare !
jag sa ju att jag skulle lägga upp den på twitter, men mitt twitter är jäte konstigt ... :( så de får bli några andra sidor :) . Jätte kul att så många deltog ! men de är ju bara 1 vinnare, men de kommer flera tävlingar :D.
& vinnaren är EVELINA stort grattis till dej du har blivit veckans blogg ! nu hoppas jag att din statstik kommer att höjas högt !
hoppas du ser detta nu, jag kommer att medela dej på din blogg oxå !

GRATTIS :D


puuss


Evelina ♥

Kommentarer
Postat av: evelina

åhh, taack tilde :D



jag har varit borta hela helgen så har inte sätt det :(

<33



2010-06-27 @ 18:53:41
URL: http://embeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0