fredags mys

hej ! min statistik sjunker...vad händer ? ngt jag ska ändra på eller ? säj till isåfall!
men äntligen är de fredag ! gud va skönt, om tyyp 1 och 1 halv vecka drar jag till spanien. fifaaan va skönt :D. ligga på playan medans dom andra sitter & jobbar i skolan. hahahahah pilluta säjer jag bara :). skoja ba...
men jag har inget att skriva tyyp. skulle kollat på skräckfilm med isak & marie men jag orkar inte de. hatar skräckfilmer. får typ mardrömmar och ser alla bakom mig,i fönster och allt. haha töntig jag e va? haha nej.men idag när jag skulle ta bussen hem. hade jag aas ont i min fot! höll på att dö. så ja ska typ åka in till doktorn på lördag. så ja får vell se hur de blir. men nu ska jag & min syrra titta på film och myyyyysa.

puusss




fredag är den bääästa dagen på veckan, vilken är eran ?♥

Kommentarer
Postat av: Cessan

Skönt! :)

Vart i spanien?

Kommentera tbx på min blogg! ;) <3

2010-10-16 @ 14:18:00
URL: http://styleofcessa.blogg.se/
Postat av: maria

hej du har en jätte fin blogg! men vet du hur man tar bort den vita ramen runt bloggen? som du har. kram svara gärna :)

2010-11-24 @ 18:49:15
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0