gammalbild

hej :D har inte hunnit göra ett inlägg tidigare idag. jag var med isak & sen så kom jag hem då hade jag en massa text att läsa för vi skulle ha typ engelska förhör på GYMPAN.... ? hahha jaja. men idag hade vi en vikarie i matten. han va jätte läskig verkligen, uursch. blev nästan lite rädd när jag satt där inne på lektionen. men i början prata han aaaas kul så edvin börja gap flabba. självklart smittar de av sig över hela klassrummet. så alla satt och skrattade men han märkte inget. han bara stor med ryggen mot oss & skrev på tavlan. sen sa han att de va lite hög ljudnivå. då går han fram till isak så kollar han honom i ögonen så säjer han : vissa röster kan även väcka dom döda....då blev jag jätte skraaaaj.ursch de var verkligen inte kul. imorogn ska vi ha honom oxå. jaja. nu ska jag plugga lite engelska. men vi hörs ! hoppas ni alla haft en bra dag.

pusspåer ♥


typ 2 veckor gamal bild, men jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0