musiiik

hej ! vet ni vad jag sitter och äter just nu ? gissa...KANELBULLE! de är ju typ kanelbullensdag :), men ah. såhär var min dag!

jag kommer till skolan då har vi SO jag skrev typ inget jag höll på att sommna vid tangentbordet. sen hade vi NO då var jag vaken iaf ! vi ritade av blötväxter typ. sen svarade vi på frågor. efter NOn hade vi lunch & sen rast. killarna körde ngt på pingisen som kallades för typ nasse? den som typ förlorar först få ställa sig med tröjan uppe så får 2 st personer smasha pingisbollen mot ryggen på den personen.AJ. men ah, sen hade vi gympa. de var jätte kul :D. vi körde en lek som typ hette Generalen. de var jätte kuuul ! jag var general. haha ni fattar ju hur de gick :). men ah, sen så hade vi spanska då fick vi göra en massa extra uppgifter typ.de va la sådära kul. jaaa.....de var min dag. hoppas ni haft en jätte bra dag ni oxå ! nu ska ja fortsätta sitta vid datorn och nörda. ha en goo kväll !

pusspå er ♥


spring nana- zac harry, världens bästa låt "beroende framkallande jag varnar gå till apoteket innan du lyssnar"


Kommentarer
Postat av: sofia

skrev inte att du va med mig!

2010-10-05 @ 17:19:22
URL: http://ssofiathornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0