pyramider!

hej :),nu håller jag på med min SO så jag hinner inte skriva så jätte mke. men jag har varit & handlat ett USBminne för att få över mitt arbete till datan i skolan. ett rosa :D! haha var bara tvungen att skriva de. i love pink. sen hittade jag en sak till "kan inte berätta för den personen läser min blogg" men ah, imorgon efter skolan händer de nog ingenting spec egenterligen. höppas ni haft en goo helg!

puss på er gooooingar ♥.


ja,det är min nya tröja ! från H&M 99:-


vad jag gör just nu !
checka in hennes blogg förresten ! www.marieslife.devote.se 



Kommentarer
Postat av: marie<3

hahah



tack för länken <3

2010-10-03 @ 18:23:25
URL: http://marieslife.devote.se
Postat av: Anonym

va stor du ser ut tilde :(

2010-10-03 @ 20:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0