bilder&text

gömörron :D, nu ska jag snart till skolan...lr ah,jag bröjar åtta x) ska rättaresagt äte frukost snart ! min statestik har höjts kanske pågrund av att matilda länkade meej :D, idag går jag bara till lunch, för att jag ska åka till stockholm :D ! åh va kul de ska bli! ska möra philip mitt i stockholm sen ska han tydligen äta på macdonals och sen ska vi ta tunnellbana hem till honom lr ngt... ? sen ska vi typ fota,ben&jerry´s film och en massa saaaker :D sen på lördagen ska ja till stan ;)! men nu orkar jag inte skriva mera :D,
men ha en bra dag !

puuss,


la en kort lek på ett spec sätt,ni ser ju va de står !



Åt på espresso house !


jag & isak bakade muffins för ett tag sen ! :)


jag & isak har ristat in de i mitt skrivbord !






RANDOM

Kommentarer
Postat av: isak

hahah! :)

2010-09-21 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0