idol


jag älskar alice ! så fin röst och allt! hon ska vinna allt !
P.S hennes pappa jobbar på min skola ;)♥

jaja,

hejhej allihopa :D kom nyss hem från skolan ska snart sätta mej och göra matte & en MASSAAAA spanska som vi har till fredag? jaja, nu ska vi ite snacka läxor här :D. men idag på skolan hände la inget spec :D. bara att emma fick för sig att vi skulle gå in bland en massa buskar så skulle evelina ta kort...de gick ju jätte bra :(. isak rev sig på kinden! så de blev ett stort riv märke de såg ut som att en katt rivit honom :(. stackare. sen på jympan så gjorde vi typ bollekar och sånt. sen skulle vi gå ut till fotbollsplanen. där körde vi rushen. de va INTE kul... jäätte jobbigt juu :(. men ah. de va min daag. haha den va inte så kort men lite av min dag iaf. hoppas ni haft en bra dag !

pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0