lösnaglar

hej ♥ min skoldag idag har varit riktigt bra ! skrattade typ hela tiden ! jympan va otroligt kul!vi körde bränboll haha Oliver gjorde väärsta snygga skottet mot målet & Emil sköt åt rätt håll :D ! haha :D not...ni skulle sett ! skulle egenterligen in till stan med evelina men hon skulle gö läxot och sen spela match.... så fråga jag amanda men hon skulle tyyp va med vanessa. men ajaaaaa. imorgon ska jag va med isak trorja. sen på fredag kanske jag åker till  säffle...men ja venne :(. nu börjar fångrna på fortet tyyyp. så de ska jag kolla på ! hopas att ni sett allt! de är bäst, jag älskar de !

(förlåt om jag skrivit fel på ord och sånt, men jag har satt på mej min syrras JÄTTE långa lösnaglar)

puusssheej,♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0