stockhoooolm.

gokväll !kom hem från stockholm för 1 timmasedan ungufär! heeemskt :(. ville verkligen inte åka när jag väl skulle. stockholm i mitt hjärta säjer jag bara. ni som inte gillar stockholm kan bara dra. min kompis philip var ju där vi hade så otroligt kul ! vill bara tillbaka :(. men jaja. får vänta tills vintern igen, nu sitter jag och äter nudlar ! idag när jag öppnade tidningen såg jag att philip olson va med! ite på bild,men han fråga hon Gudrun Schyman eller va hon heter vf hon brände 100 000 kr... så hans interjuv va typ med i tidningen, haha kommer bild sen ! och lite andra bilder från stockholm. nu ska ja fortsätta njuta av mina nudlar, ha en bra kväll !
juste! jag träffade sofia & hennes kompisar på tåget :D! vi satt i samma vagn.... hahahha lite komiskt :)
puss.














artiklen ;)



detta var min helg.
hoppas eran har varit lika bra, puuss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla gärna in våran blogg

nathanoewena.blogg.se 'såklart inget måste :)

2010-09-20 @ 20:51:16
URL: http://nathanoewena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0